Monday, 16 May 2011

mimpi lagi..selamat hari cikgu

selamat pagi cikgu..



sebenanyer aku nak cite sal mimpi aku semalam tapi bila nak taip selamat pagi tu aku pon teringat yang hari ni adalah HARI GURU SEMALAYSIA !!!!

so, aku nak ucapkan berbanyak terima kasih kat cikgu-cikgu aku yang telah mengajar aku dari aku kat PASti sampai lar yang last kat MATRIKULASI TERCINTA.  

kepada cikgu-cikgu yang telah mengajar saya tidak kira sama ada guru tetap, guru ganti mahupun guru sandaran pada kenangan di 

PASTI TANAH LOT

SK BANDAR DUNGUN
SK PULAU SERAI
SMK PULAU SERAI
MRSM YT BESUT
MRSM PENGKALAN CHEPA
KOLEJ MARA KULIM

saya ingin mengucapkan SELAMAT HARI GURU kepada cikgu-cikgu sekalian yang telah bertungkus lumus, mengerah keringat untuk mendidik saya dan rakan-rakan saya. jasa cikgu hanya ALLAH yang mampu membalasnya. semoga cikgu akan terus bertenaga untuk meneruskan perjuangan mendidik anak bangsa. kepada arwah cikgu yang telah meninggal, saya sedekahkan AL-FATIHAH, semoga roh cikgu dicucuri rahmat....



ummm..tak lupa juga pada rakan-rakan di IPG yang bakal menggalas tugas sebagai seorang guru. teruskan usaha mengumpul sebanyak mana ilmu yang dapat dicurahkan kepada bakal pelajar nanti..

HAPPY TEACHER'S DAY





pssssssttttttttttttt : rasa cam nak nanges jer bila tringat kak cikgu-cikgu yang dah tade dan yang dah berpindah jauh....shin chan tade kedit. mlm ni kami tak sms. +++++++kesedihan aku..sobs~sobs~sobs~
nanti mesti ada yang post kt mukabuka sal hr ckgu haram..... =,=


3 jom kita mengomen =,=:

EZAD AMIR said...

btuah ckgu dpt ank murid cmni....

sleepycatz said...

nak wish gak.. tp malu....

syatul said...

ezad : sy pon btuah dpt ckgu2 y tabah
sleepycatz : nk malu watpa, ckgu lg suka ad lar..

Post a Comment