Thursday 12 May 2011

SEGMEN 6 PASAL KORANG DAN KAPEL

weeee.... ==, gatainyer aku pagi2 ni....ahaksssss...
aku baca entry terbaru en. ps tadi..tajuk ni lar..dan entry tu berjaya membuatkan tahap kegatalan aku meningkat untuk turut sama join contest nih,,contest ini dianjurkan oleh 'aku'.aku ? haha..aku tatau nama dia pe sebab baru jer follow blog mamat nih. ni soalan yang perlu dijawab and of course jawapan aku yang paling jujur dari lubuk hati....wink~wink~

1) kalau korg keluar sama2,ape makanan yg sama korg akn order?     dan nape korg pilih makanan tu?
depends lar...kadang ikot selera masing2. kadang aku ikot dia. dia tak pernah ikot selera aku... T_T tapi tape sebab aku jenis yang bantai sume.. XD
ni feveret dia tapi sekarang aku pon  da giler mee ni..

 2) kalau keluar sama2 gak,pe benda yg korg mesti beli kat kapel korg?     dan nape korg pilih benda itu?
aku suka bagi benda kecik2. contoh aku pernah bagi badge, fonchain, tak pon aku bluetooth pic ktorang yang aku dah edit,,hehe,,aku kan rajin dan kreatif. benda cmni senang nak bawak tow. tak berat,, XP

3) telefon @ mesej ? yg mana korg selalu hubungi kalau melalui tepon?     dan nape macam tu?
mesej. senang nak karang ayat2 puitis,,ceewahhhh~~ aku jenis mudah lepas cakap, so mesej is better for us. kang aku cakap benda2 mengarut tak ke haru..actually, kitorang jarang bergayut. tapi bila dah start bergayut memang berjam-jam. 3 bulan skali jer kot gayut. last bergayut akhir bulan april aritu.

4) kalau keluar dating,sape yg selalu tak menepati masa?pe yg korg @ kapel korg lakukan kalau tahu slh satu tu tak menepati masa?
of course lar dia. tapi bulan last kat kolej dia lar yang selalu awal. aku lak sengaja tungu dia sampai baru aku start gerak. kalo lambat tuh tungu jelar sambil mesej nganyim2 suh cepat. tak pon bla g tempat laen dulu

5) kalau keluar sama2,adakah korg akn merancang untuk pakai baju warna sama2,     kalau "ye" warna pe yg korg akn pilih?
of course tak and tak pernah plan pon nak pakai kaler pe. tapi banyak kali gak terpakai kaler sama. dia cakap jodoh. =P haha..jodoh lar sangat..

6) macam mana korg boleh kenal sehingga boleh berkapel? dan kapel korg mana?
dia classmate i kat matrik. hehe..gatal nooo~~~~ . bila dah jadi laki aku nanti aku gtow lar sape dia. buat masa sekarang rahsiaaaaa... dia pon ada blog. kalau nak tow gak try lar cari sendiri..hehe..


i dah join,,korang bila lagi???

pssssssssttttttttttt : sori sayang, tertaip sal kita kat blog,,tak sengaje ni, jangan marah tow.. love u ! ~_~ ^_^

0 jom kita mengomen =,=:

Post a Comment